Tack för allt tid jag har fått tillsammans med Misty

Madde kom till stallet i dag precis när jag och Elin skulle i väg på vår ute ritt, hon kom för att säga att det tyvärr inte går att ha kvar Misty längre (Jag har ridit Misty och haft henne nere på ridskolan, Misty är alltså inte min).
Hon var jätte ledsen och sa att hon gärna ville med hon kan verkligen inte <3.

Jag måste bara få säga hur oerhört tacksam jag är Madde, att jag fått rida och utbilde lilla Misty. Att jag har fått så fruktansvärt mycke av dig och att du alltid har varit så glad :,) <3.
Det är klart att det käns lite tråkit att hon behövs säljas men jag skulle aldrig kunna köpa henne iaf. Hade jag haft pengar så skulle hon ha varit min för länge sen men tyvärr så har inte jag de och jag vet att inte du har råd att ha kvar henne heller och du ska ninte känna att du gör mig ledsen för att du måste göra dig av med henne, jag vet att man kan ha lite pengar och inte ha råd att ha allt man vill ha.
Särkilt inte en ponny som du betalar åt någon annan, det finns inte möjlig het till de gämt och så är det bara.

jag tvivlar inte ett dugg på att du försökt ha kvar henne så länge som det bara går men någon gån skulle det ändå ha blivit så här och jag vet att du kommer ge Misty det alra bästa hem hon kan få och det käns super bra :).

Jag hoppas att du förstår hu fruktansvärt tacksam jag är för all tid jag fått tillsammans med världens underbaraste lilla ponny och jag vill inte att du ska vara ledsen <3.
Misty kommer att få det super bra och hamna hos en ryttare som kommer att äldska henne mer en något annat, Misty är världens bästa ponny och den som köper henne kommer att få en ponny utöver det vanliga för hon har verkligen de där extra :) <3.

Om du vill ha bilder så ärdet bara att säga till så får du hur många som hälst :)

Kram Sandra























ja det var bara några av alla bilder jag har på Misty :) <3

Kommentarer
Postat av: sarah

fin blogg :)

2010-05-02 @ 19:10:21
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: Madde

Lilla Sandra du är så snäll och klok....jag tycker så otroligt mkt om dej! Jag kan inte sluta gråta i kväll för detta beslut......Du är en sån fin, bra duktig tjej som förtjänar allt det bästa och allra helst skulle jag ha velat ge dej Misty.....

Vill GÄRNA ha bilder på dej o Misty, vill också använda dem till annonsen för du har så fina bilder... Maila till: [email protected]. Många kramar Madde....

2010-05-02 @ 19:10:52
Postat av: Sandra Granlund

åhh nu börjar jag också gråta :,) jag är så glad att det är du som äger misty :) hon kommer få det jätte bra och du ska vara glad att har en så underbar liten ponny att sälja till en liten duktig ryttare :) <3

1000 Karna på dig

2010-05-02 @ 19:27:15
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Rebecka

lilla gumman.. gud vad jag kommer sakna henne. fina lilla gosponnyn <3 .

Du har gjort ett grymt jobb med henne Sandra, det ska du veta!

Ni är bäst ♥

2010-05-02 @ 19:58:40
Postat av: Sandra Granlund

åhh tack :) det käns faktiskt bra att veta att men gjort ett bra jobb :,) det käns på något sätt lätare att hon försvinner då för då vet jag iaf att jag gjort så att någon annan också tycker att jag gjiort ett bra jobb :) men jag kommer sakna henne lilla krutt <3

2010-05-02 @ 20:40:16
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Annette " Linns mamma"

Massor kramar till dig Sandra ang detta och såå härligt att läsa det du även skrivit till Madde och det bevisar verkligen vilken goo tjej du är trots att du oxå blivit ledsen över detta ,fortsätt vara den du är för du är en fantastiskt tjej.



kram

2010-05-03 @ 21:09:40
Postat av: Sandra Granlund

åhh tack Annette :,) Det kommer jag att vara kan jag lova

2010-05-03 @ 22:00:49
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Mickaela

Söt ponny!

Skulle vilja ha henne men har ej råd...

2010-05-07 @ 22:06:09
Postat av: Sandra Granlund

jaa det är hon :) synd :/

2010-05-08 @ 21:51:26
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0