Föreläsningen för Pelle Sandstrak

Vill bara säga att vi som har chansen att få gå på en föreläsning för Pelle Sandstrak, TA DEN!

Han är en fruktasvärt duktig föreläsare och får hela publiken med sig och med sin helt unika förmåga att förtrolla publiken får dem att skratta så att tårarna rinner och i nästa sekund få hela publiken att gråta då han berättar om sitt liv och vad han har varit med om.
Helt otroligt säger jag bara, snacka om att inte ha haft det lät i livet och jag som klagar på mitt då och då :o. Nej men helt enkelt en riktigt bra föreläsning som är värd att gå på om man får chansen till det.

Han har även en bok som går att köpa som Emma (ridlärare på stallet och en av dom som ordnade själva föreläsningen) tipsade om och jag ska helt klart läsa den, men först måste jag läsa ut Harry Potter som jag redan börjat på ;P men sen så.
Boken ska även bli till film och det blir spännande att få se hur den blir sen när den är klar :).

Jag hade blivit tillfrågad av personalen om inte jag skulle vilja knäppa lite kort under kvällen eftersom jag ändå skulle gå och har en bra kamera så.
Så jag fick bli "fotograf" för en kväll ;) men eftersom min kamera har ett så ljuskänsligt objektiv så frågade jag Elin (hon skulle inte gå) om inte jag fick låna hennes NIKON D40x men ett mer ljuståligt objektiv så att det iaf skulle gå att se på bilderna.
Jag hade min kamera också som också är en NIKON D70 och super blixten men jag vill inte blända alla helatiden så det blev nästan bara kort med Elins kamera igår kväll.

idag har jag fixat med dom bilderna så att några iaf går att titta på men det är inga mästervärk om jag får säga så och det vet jag redan så kommentera inte kvalitén på bilderna när dom kommer.
Jag vet inte om jag får använda dom här än så därför så får det bara bli EN bild tills jag vet om jag får använda dom andra bilderna.

MOBBA INTE BILDEN, DET ÄR SVÅRT ATT KNÄPPA KORT I RIDHUS:



Jag vill även passa på att säga att jag vill ge en STOR eloge till personalen en som fixat och gjort det möjligt att ta dit Pelle Sandstrak till klubben och även en STOR eloge till ALLA som har hjälpt till och fixat så att allt kunnat gå att genomföra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0