Spänanade

Imorgon ska det ju vara föreläsning på stallet för Pelle Sandstrak, jag ska fixa CD-skiva med ett bild spel på och sedan under själva föreläsningen ska jag vara "fotograf", Elin får jag låna din kamera imorgon? min kamera är så bökig när man ska knäppa kort i ridhuset för det är så mörkt där :/.

Jag vet inte så mycke om Pelle men jag hoppas att föreläsningen är bra och att jag lyckas få ettpar bra foton imorgon iaf.
Ni får väl hålla utkik efter bilder här, jag kommer nog inte laddaupp  några här förens tidigast Tisdag men vi får väl se ;).

Föreläsning för PELLE:

Pelle Sandstrak


Succéföreläsning i Delsbo!

PELLE SANDSTRAK - Mr Tourette & jag!

Den 17:e maj kl 19.00-22.00.

FRÅN 97 % KATASTROF TILL 103 % SUCCÉ!

___________________________________________________________________

Han stampade omotiverat i golvet, upprepade fula ord, skrattade när han slogs, dunkade tvångsmässigt huvudet i väggen och drev sin omgivning till VANSINNE. Men han var kung på hockeyplan, snabb i käften och bra på att ragga tjejer. Trots detta kände sig ofta som en jubelidiot. Varför? Det är omöjligt att inte dras med när Pelle med hisnande tempo, blixtsnabba associationer, absurd humor och djupt allvar, ger oss glimtar ur sitt liv så fyllt med tics, tvång och förtvivlan till vändpunkt och ”happy end!”

 

BRITTISKA SIGMA FILMS ÄGER OPTIONSRÄTTEN ATT FILMA BOKEN ”MR TOURETTE OCH JAG”!

Pelle Sandstrak talar inför stora publikskaror om 1000-tals personer på konferenser i Europa, USA och Canada, likväl som inför 25 tonåringar i ett litet varmt klassrum. Känd för sin bok och föreläsningsföreställning ”Mr Tourette och jag”. Läs mer och se filmklipp www.pellesandstrak.com

_____________________________________________________________________

 SPONTANA BRAVOROP OCH ALLTID HÖGSTA OMDÖMEN!

 ”Vi skrattade hejdlöst och… suckade djupt! Bästa och mest omtumlande föreläsningen någonsin.”

”Gårdagens tre timmar finns på min interna topp-24 timmars lista över bäst spenderad tid i livet!” ”… han slog ut hela mitt försvar, frigjorde mängder av energi och öppnade nya idévärldar. Helvetes pöjk! ”Lasse Eriksson, komiker



Bild på Alvina Thidé (stavling på efternamnet?)


Kommentarer
Postat av: d

Thidé

2010-05-17 @ 13:37:24
Postat av: sandra Granlund

åhh dåå ska jag ändra ;)

2010-05-17 @ 18:08:25
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0