Provridning I

Imorgon kommer det någon och ska provrida Misty, dom är från Söderhamn och dom kommer någon gång på kvällen tror jag.
Jag ska visa Misty för dom, får se vad dom tycker och säger men framförallt se hur DOM går ihop tillsammans :).


Av rykten så har jag hört att det är en som har en D-ponny som hon ska sälja och ska nu ha en ny ponny, om det är hon jag har hört om så vet jag vem det är från tävlingar där vi träffats (som senast igår i Hudik) men jag vet inte säkert och jag tänker inte skriva mer om henne än att vi får se hur det går imorgon så hoppas jag på det bästa så klart :) <3.


ANONNSEN till hennes ponny:
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=348259


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0