Provridning I "nytt försök"

Imorgon troligt vis så kommer det några och kollar på Misty runt kl: 18.00. Får se hur det går men jag hoppas på det bästa så klart :).

Vi får se hur det går och trivs dom tillsammans så tror jag det kommer att bli bra :D det är det viktigaste att gom gillar varadra för om man inte trivs tillsammans så kommer man ingen vart, det spelar ingen roll hur duktig man är om man inte gillar varandra. Men vi får se imorgon och det är jag som ska visa henne och jag är NERVÖSSSS :S men jag hoppas att dom har överseende med de och förstår att jag är super nervös :)


Kommentarer
Postat av: Anki

Men gud vilken gulligt bild!!

2010-05-16 @ 07:02:24
Postat av: Sandra Granlund

:D jaa visst är det :)

2010-05-16 @ 09:39:11
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0