Nej nu ska sådana som jag ligga och sova

Nej nu måste jag gå och lägga mig, jag ska nog läsa lite i Harry Potter och skriva lite om den (har de som läxa i svenskan) och sen så ska jag försöka sova.

jag fattar inte riktigt men jag fick jätte ont i ryggen bara så där men jag hoppas att det har gått över tills i morgon, jag tycker det räcker med konstant huvudverk jag känner inte för att ha mer ont men men.
Nu ska jag sluta klaga och i morgon så har alla på Bromangymnasiet studiedag så då är jag ledig :) Då ska jag ner och pussa på världens bästa Misty och rida henne hade jag tänkt och sen så ska jag rida lektion senare på kvällen.

Nej nu ska jag leta värktabletter och sen så ska jag sova jag skriver väl mer imorgon kan jag tänka och isåfall så hörs vi då :)

God Natt!



Fick just en fruktans värd längtan till Kroatien, jag vill dit och jag vill dit med min gamla klass <3
Jag saknar det såå mycke :,) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0