Lektion på Mystik

Idag red vi dressyr på lektionen, på Lördag så har vi Lokala hemmatävlingar i dressyr, ponny och äst samma dag och på söndag så ska vi till Hudiksvall och tävla hoppning med laget :).

Jag ska kanske rida Mystik på DKRS hemma tävlingar och därför så red jag honom idag på lektionen. Jag skulle ha ridit Oskar som är en annan av DKRS-ridskoleponnyer/hästar, men han är tyvärr inte fräsch så han får stå tills han blivit kollad på.

Gick ganska bra tycker jag vi började med att värma upp hästarna med en övning som jag verkligen inte gillar. Jag fattar bara inte hur jag ska rida och det går alltid skit dåligt men men xD Om jag kunde komma på hur jag skulle rida så kanske det skulle gå bättre ;P
jaja resten av lektionen gick iaf betydligt bättre, han har verkligen ett härligt steg och hag är en super trevlig liten hästa att rida :).
Jag är inte med på start listorna än men det kommer ;) jag ska rida LC:II och LB:I iaf och jag är med på honom sen vet jag inte om jag kanske ska vara med i Hälsinge kuppen men jag vet inte än.



Bild på Mystik :)

Kommentarer
Postat av: Ida Olsson

jag tyckte du red bra på den första övningen, det såg iaf bra ut! :) fattade inte alls hur jag skulle göra, så jag kollad på dig ist och jag tror det gick bättre då ;)



Bilden på mystik var jätte fin, skulle jag kunna få kopiera den? (a)

2010-05-06 @ 16:36:02
URL: http://idamp.blogg.se/
Postat av: Sandra G

haha jaaha jaja de var ju tur de ;P

2010-05-06 @ 17:50:58
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0