Hej då!

Nu har älskade lilla Misty flyttat till sin nya ägare :,) <3, dom som prov red henne för någon vecka sen är det som har höpt henne och hon kommer få det hur bra som hälst och leva som en prinsessa ;). Jag kommer att sakna milla ängeln men hon bor ju inte långt bort och dom kommer att vara med på olika träningar nere på stallet så jag kommer iaf få träffa henne :D <3.
Är sååå glad att jag har fått rida henne och att hon har fåt komma till världens bästa hem :D <3.

Tack världens bästa Madde för allt :) <3



Bild brist så de får duka så länge tills jag fått in bilderna från iadg på datan ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

TACK VÄRLDENS BÄSTA SANDRA <3 FÖR ALLT DU GJORT, HUR DU TAGIT HAND OM MISTY, UTBILDAT HENNE OCH ATT DU ÄR EN SÅDAN FANTASTISK LITEN MÄNNISKA MED SÅ MÅNGA FINA SIDOR.....DU ÄR EN FÖREBILD FÖR MÅNGA OCH DÅ BÅDE YNGRE OCH ÄLDRE.

2010-05-23 @ 22:07:21
Postat av: Sandra Granlund

åhh TAck :,D

2010-05-23 @ 23:10:20
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0