Håller tummarna

Prov ridningen idag tycker jag gick super bra, dom verkade trivas i hop och jag tycker att dom passade super bra tillsammans.
Jag hoppas verkligen att dom också tyckte det gick bra för jag vill att dom ska köpa henne för jag vet att hon kommer få det hur bra som helst där och med en duktig ryttare så tillsammans kan dom komma långt, hon verkade gilla Misty och dom bor inte så långt ifrån Delsbo heller och det är ju så klart ett stort + ;P.

Nej det hade faktiskt inte spelat någon roll vart dom bot för dom verkade helt perfekta, helt klart ett dröm hem och vilken ponny dom än köper så kommer den att få det kanon bra hos dom och jag hoppas att det blir Misty för hon är värd ett bra hem :) <3

Nå jag jag är iaf super glad att dom var dom första som provridit henne och kul att det gick bra för dom, hoppas på det bästa så klart och sen så får vi se :D.


Här kommer lite bilder och vill ni att jag ska ta bort dom så är det bara att säga till :)













Kommentarer
Postat av: Madde

Hallå!!! DU var underbart duktig på visningen igår! BÄST som vanligt <3! Kram Madde

2010-05-17 @ 12:16:36
Postat av: hanna

jag tror hennes pappa tilloch med bor i delsbo?

2010-05-17 @ 13:38:23
Postat av: Sandra Granlund

Madde: tack :) <3



Hanna: jaa det är ju lill Tulas storasyster/ spidens gägares dotter :) jag tror att det kommer bli super bra om hon får komma till henne :D

2010-05-17 @ 15:49:53
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0