Dressrrpass på Misty

Red Misty idag vid lunch, jag red dressyr på utebanan och till en början så var hon lite spänd men de var inte så konstigt för praktikanterna på stallet körde runt på fyrhjulingen och skrek för full hals -_-' *suck*.
Jaja så fort dom bara höll sig till att kratta och hoppar runt vid utebanan så kunde hon slappna av och jobbade på riktigt bra tycker jag :) <3.

Red mäst och jobbade traven och så fårt jag låterbli att dra och ge onödiga hjälper så går hon som en klocka :,) lilla skruttan helt klart världens bästa <3.

Vi skrittade ut sen när jag ridit färdigt, vi gick runt hagerna och sen så gick vi in i stallet så fick hon sitt foder och medans hon åt så borstade jag av henne och sen stod vi och kliade lite på varandra innan vi gick ut till hagen :)



Bild på Ventus och Mille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0