Delsbodräkt

Elin Rooth!

Jag är grymt besviken på dig, jag sprang ner till stallet idag runt kl: 19.00 och DU var inte DÄR :O Snacka om att ha joggat i onödan när ingen Elin eller någon annan av dom som jag brukar vara med var där, då fick jag springa hem direkt, jag han knappt hämta andan och de är er att fel! så desså ;P.
Ja då fick jag ju springa hem också, snacka om hurtig Sandra idag (Y) men så blir det när ingen är nere på stallet och är social.
Nej jag hoppas att ni inte tar allt jag skriver på alvar för ni är bäst och jag behöver motion :).

ELIN:

Jag har provat Delsbodräkten idag, och jag tror att du kan ha den utan problem. Västen var lite stor men den skulle till och med jag kunna sy in och då är det lät kan jag säga även om det får bli mamma som får göra det iaf ;P men, men.

Bara så att du vet :)

Sen så undrar jag vilken tid eran avslutning börjar.

Bild på Lovisa förra året när hon slutade 9:an.



Kommentarer
Postat av: Elin

haha (a) bra där sandra!

Tack för dräckten :) <3

Jag vet faktiskt inte när den börjar, haha stor koll här.

Men tror det är typ 9 :)

2010-05-26 @ 20:38:44
Postat av: Sandra Granlund

okej :D <3

2010-05-26 @ 20:40:02
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/
Postat av: hanna

kan inte jag få låna den nästa år? :DD

2010-05-27 @ 15:58:16
Postat av: rebecka

haha! snacka om att Hanna har framförhållning! :D

2010-05-27 @ 22:39:20
Postat av: amanda

heej! det går super bra med misty!! jag va o tränade lite dressyr för min tränare, det gick jätte bra! hon har det jätte bra här :)

jag kan inte komma i helgen till delsbo, men om du behöver dina trandssprortskydd så fixar jag det, det är bara att säga till :)

du kan nå mej på 073 7147760,

kraaam amanda & misty!

2010-05-27 @ 22:40:00
Postat av: Kate

Ha en fin fredag! :)

2010-05-27 @ 23:40:51
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: Sandra Granlund

Amanda: Gud va roligt att höra att ni har det bra tillsammans jag blir sååå GLAD :D <3

2010-05-31 @ 10:35:24
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0