Dagarna går

Nu var det länge sen jag skrev :/.

Idag fyller lillebror 11 år och va mig fick han ett presentkort och någon slags sak, jag vet inte riktigt vad men men han fattade visst vd det var ;P.

Ikväll ska jag rida lektion och jag kan säga att jag är grymt ridsugen :D, vet inte vem jag ska rida ikväll men kanske Lina, vem vet.
Om det blir Lina så ska jag iaf försöka sitta kvar på hästen för engångs skull ;P.

Här kommer några bilder från igår.

Hanna och Maya red dressyr för ML.





Tille och Kian i sommarhage





Kommentarer
Postat av: Emma B

ÄLSKADE, ÄLSKADE HÄST!!!!!

Kan jag få norpa blid på honom och lägga ut på FB?

Kram/E

2010-06-02 @ 06:20:06
Postat av: Sandra Granlund

jaa självklart :D

2010-06-02 @ 16:30:55
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0