V.26 Läger

Idag så började årets första "riktiga" läger :D, Läger V.26 ALLROUNDLÄGER 28/6 - 3/7-2010.

Massa ungar, mycket ljud och alltid något att göra = läger :D. Det är alltid lika roligt när dom kommer allihopa och alltid lika skönt näst det är över xD, ja det är så ett läger ska vara och det är så man tillbringar sitt sommarlov bäst, genom att vara där och knäppa massa kort och hjälpa till :).

På eftermiddagen så hoppade jag Melody lite och det gick super bra :D, det kommer vi att göra fler gånger kan  man säga för det tyckte båda var riktigt toppen kul. Det var första gången jag hoppade henne och jag vet faktiskt inte om hon har hoppat med ryttare förr, iaf så var hon bara bäst lilla stumpan :).

Senare så fick jag vara badvakt till dom som ville gå och bada medans lägermammorna/mamman (jag vet inte) gick upp och köpte godis på Ede med dom andra.
Jag tycker jag skötte det ganska så bra faktiskt, med hjälp av Rebecka ;) vi fick iaf med lika många hem som vi gick dit med och förhoppningsvis så tig vi inte någon annan unge ;P.

Nu sitter jag och inte vill gå och lägga mig men snart så ska väl även jag ta och lägga mig :)

Här får ni lite bilder från dagens ridpass på lägret:



För att se fler bilder så får ni följa länken :)

http://picasaweb.google.se/dkrsbild/RidlagerV262010?authkey=Gv1sRgCMXZraLL2ZqQKw#



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0