Ny häst under sommaren

Idag efter skolan så åkte jag till stallet, där träffade jag Elin som höll på att smörja och dona inför tävlingen i morgon :).
Det ska synas att man gjort något, heller hur Elin ;P. Elin hade lyckats med att tappa sin burk med nå gegga i som man putsar silverspännen med, rätt ner i golvet ;P så allt blev typ vitt ;P.

Jag packade också och fixade lite men allt är LÅNGT ifrån klart så det blir väl en tidig morgon imorgon. Jag har fixat ett nytt träns till Evita som hon ska ha imorgon och letat upp ett schabrak och så har jag fåt låna Elins transport skydd och täcke :D TACK!

Sen vid kl.18 så kom Madde med en annan av sina hästar Honny, det är hon som jag ska rida i sommar :D. Hon är ett 4årigt sto med super häftig färg, hon är en liten stor häst och jag tror att jag har lyckats få VÄRLDENS bästa sommarjobb.

Tänk att rida en häst som står i ett stall där du skulle ha tillbringat hela sommaren och att du dessutom får betalt för de. De som jag helst av allt vill göra får jag betalt för :O. Är det inte lite LYX så säg :D <3.
Ja iaf så kom Madde med Honny idag och från och med nu så börjar mitt sommarjobb och från och med nu så står Honny på stallet :).

Har kommer lite bilder på Honny:







Bilder på Tille:




Kommentarer
Postat av: Madde

Å jag har sån tur att du vill ta hand om henne :-)<3

2010-06-05 @ 09:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0