Vad ska jag ha för något?

Jag måste köpa en ny ridhjälm, jag har ramlat av och måstat åkt ambulans två gånger nu och sen har jag även ramlat av med min hjälm ett antal gånger till så nu känner jag att det kanske börjar bli dags att leta efter en ny hjälm.

Det jobbiga med att köpa nytt är att jag aldrig kan bestämma mig för vad man ska ha för typ, vilken färg och så vidare. Jag blir galen! Tänk om det kunde ha varit enkelt, men nej då det ska det inte vara, nej så svårt som möjligt och dessutom dyrt *blä*.

Jag funderar iaf på några hjälmar, dom är:

Charles Owen Jw-hjälm Fast jag passar inte så bra i dom :/

Charles Owen professional Det är en sån som jag har, jag vill INTE ha den nya modellen av dom utan en exakt likadan i så fall

Eller någon form av flug-hjälm Men jag tycker inte att dom är sköna att ha på sig, eller iaf inte som dom andra två men det vore super skönt att ha på sommaren då det är varmt

Det är sååå svårt att bestämma sig och sen när man har bestämt så ska man prova och sen bestämma vart ifrån man ska beställa den ifrån.

Jag ska även köpa en ny väst för den som jag har är alldeles för lång, men det blir enklare att köpa för jag ska ha en Racesafe säkerhetsväst svart. Det blir iaf enkelt att köpa, jag måste bara prova den först. 


HAHA jag tyckte bilden passade bra bara ;)
jag som knäppt men med Elins kamera ;P


Kommentarer
Postat av: Tove O

Jag tycker själv att JW- charles Owen är snyggast, men om man inte passar i den så blir det väl inte speciellt snyggt. Jag tycker iaf att du passar väldigt bra i den du har så du kke borde köpa en lika igen? :)

2010-06-27 @ 16:08:25
URL: http://lillatoove.blogg.se/
Postat av: Sandra G

jaa jag funderar på de :)

2010-06-27 @ 16:51:51
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Likadan tycker jag! :)

2010-06-27 @ 20:44:47
Postat av: Sandra Granlund

jaa det är bra :D

2010-06-27 @ 22:17:42
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.seblogg.se
Postat av: elin

inte likaaa, någon annan :DD

2010-06-29 @ 15:39:30
Postat av: Sandra Granlund

Ja men vilken svåååååårt ;P

2010-06-29 @ 17:06:57
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0