Bad med hästarna :)

Idag har varit en fin dag och alla som går på daglägret nere på stallet red på badritt idag efter lunch :). Jag följde med, med kameran för att föreviga badet :).

Det blev massor av bilder men bara några som blev bra och här får ni bara se ett fåtal av dom bilder som ändå blev bra :P



















Ja det var dom bilder vi får se här ;)

När alla hade får bada och vi hade kommit hem igen så satte jag, Elin och Vickan oss i cafeterian och spelade kort.

När vi hade spelat färdigt kort ca tre timmar senare så sa Elin att hon skulle gå och ta in Tilly och ridaut, då sa Vickan att hon också gärna skulle vilja rida och då passade jag på att fråga om hon inte skulle vilja rida Honny idag, eftersom att jag ändå inte kan rida idag så tyckte jag att det vore bra om Vicka ville rida, Honny är ju världens snällaste också så Vickan fick rida idag iaf :D.

Utan ridklädet så red dom iväg och även dom till stranden för att bada lite :), jag följde med nu också och det blev lite bilder på dom också.
Honny kan jag ju säga att hon skulle nog gärna ha varit en sjöhäst ;P <3













Kommentarer
Postat av: Madde

Åhhhh vad kul att få se badbilder <3 vill ha dem- maila :-) Puss

2010-06-24 @ 09:21:48
Postat av: Sandra Granlund

hah aja det ska jag göra :)

2010-06-24 @ 09:30:45
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0