Överraskning ;)

Imorgon så ska jag till stallet TIDIGT!

Elin kommer också ner tidigt för hon kommer inte ihåg om det var på Måndag eller Tisdag som händer ponny Tilly skulle skos ;P Men det är inte därför jag ska ner tidigt i morgon ;).

Imorgon är första lägret för i sommar, det är ett dagläger för nybörjare eller iaf för dom som är lite yngre :).
Honny (hästen som jag rider) ska gå med då på lägret som slutar på torsdag. Men det är egentligen inte därför heller jag ska ner, eller jo lite kanske för jag måste ju ta fram alla saker som hon ska ha men iaf det är inte den stora anledningen. Nej den stora anledningen till att jag ska ner det får ni veta i morgon och jag lovar att komma med bilder också ;).

Det är inget super spännande för er kanske men för mig :D jag är glad :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0