Natt på stallet

Inatt så sover jag för första gången för i år nere på stallet i Mangårn tillsammans med Elin och Hanna :D <3, vi har just kommit in i värmen och TRYGGHETEN. Vi har varit ute bakom ridhuset och letat spön och jag kan säga att vi nästan blibit uppätna av alla hämska myggor :S.

Vi har inte hittat något spö men vi matate iaf myggorna *morrrrr*, men vet ni av, det var tre ungar som kom och var vid hagarna där Ventus och Windy går, vi såg inte riktigt vad dom gjorde men det såg ut som att dom gick in i hage till Ventus och Mille, men dom verkade iaf inte göra något dumt utan bara klappa och ge gräs :). Men efter som att vi alltid är lite skeptiska så måste vi ju självklart smyga lite på dom xD men då var dom bort ;P jaja så brukar det vara när vi ska smygga på folk, jag tror inte att vi ska satsa på att bli spioner iaf men man behöver ju faktiskt inte vara bra på allt heller ;P.

Vi får väl låta någon vara bätre än oss någon gång ;) för när vi är i farten så är vi ju nästan alltid oslagbara ;D <3

Hur skulle jag klara mig utan er?<3

Just nu sitter Hanna och Elin och kollar på lag SM från Strömsholm och hom som kommenterar säger JÄMT "förargligt" haha. Det stör oss lite ;P

Men snart så ska vi nog ta och gå till Mangårn i stället.

Ett stort TACK föresten till Hanna och Elin som har städat mitt skåp så nu finns det ingenting på golvet och allt ligger fint och prydligt iårdning på hyllorna :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0