ridlektion

Red inte Lina igår på lektionen utan Evita, jag ska ju tävla Evita på Lördag i Rengsjö. Då är det sista omg. i ponnyallsvenskan div II.

Vi hade hoppning och vi som skulle tävla till helgen fick hoppa på den höjden som vi skulle tävla ungefär, hon kändes lite seg och så till en början men sen när vi hoppade banan så kändes hon fin och särkilt första gången vi hoppade den :D.
Lilla prickigkorven hoppar allt och är bara så duktig :).

BANA:



Jag var nöjd efter lektionen och det var Evita också, ridskolans hästar sover ute nu på betet och Evita är fet och blev ganska trött efter så vi var båda nöjda med att lektionen var slut tror jag ;) <3.

Sen så släppte jag ut henne i hagen igen och cyklade hem när allt var klart :).

Bild på Evita och Holly förra sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0