Uppdatering ;P

Har ridit Tilly idag och putsat Caspers saker åt Elin och Sara som ska tävla honom imorgon :). Dom har avslutnings fest på bygdegårn och jag kan säga att dom hörs ganska bra ;P.
Bygdegån ligger nästan granne med stallet så det är väl inte så konstigt att jag hör dom bra men men ;P.

Nu hållet vi på att fixar namnskyltar tills imorgon, vi har uppdaterat startlistorna och vi ska strax bygga bana :D.

Elin:
Setill att du njuter av kvällen tänk inte på tävlingarna för man slutar faktiskt 9:an bara en gång i livet så det är bäst att passa på. Vi fixar allt tills imorgon så nu ska du bara se till att ha trevligt sista dagen tillsammans med din klass :) <3 

Nej nu ska jag hjälpa till med tävlingarna igen och inte sitta här och uggla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer bilderna upp någonstans? :) har du hemsida?

2010-06-13 @ 19:48:33
Postat av: Sandra Granlund

Dom kommer upp på Billddagboken ;)

Nej jag har ingen hemsida :/

2010-06-14 @ 08:35:56
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0