Tillbaks i sadeln igen

Idag har jag ridit igen efter två dagars vila för min del för att krya på min ömtåliga kropp. Red först Melody och i slutet så kändes det som att vi hade lyckats hitta varandra lite :D, sen så red jag Honny och det gick också bra. Det fick bli ganska lugna rid pass som start men det kändes bra och det kändes inget i rygg eller i nacke och det var super skönt att känna att det faktiskt inte gjorde ont alls :D.

När jag kom hem runt klockan sex så var min familj helt försvunna så jag har legat i soffan med TV:n på och sovit tills dom kom hem nu runt klockan tio ;P. Dom hade varit och åkt båt och fiskat, det första jag får se när dom kommer är en hel påse full med mörtar.
Jag tycker inte om döda fiskar men det gör Saga (våran katt) och hon sprang bredvid och jamade så det lät som att någon trampat henne på svansen nästan ;P men nu har hon fått sina fiskar och är tyst igen :).


Bilde på min äldsta lillebror Jocke <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0