Tävlingarna på DKRS

I helgen så har Delsbo Kör- och Ridsällskap haft lokal/regionala hopptävlingar för Häst och ponny.

LÖRDAG: Häst

Klasserna var:
LD
LC
LB
LA

Jag har varit funktionär under hela helgen och jag skulle ha varit fotograf och ståt på banan men i lördags så gick det verkligen inte. Regnet ÖSTE verkligen ner och jag kunde inte knäppa ett enda kort :(.
Men jag stod på banan iaf. men det hade jag gärna bytt med någon och stått inne istället ;P. Jag var dyblöt redan när LC:n började, ändå så hade jag laddat med regnkläder, så jag hade gummistövlar, regnbyxor och regnjacka på mig men ändå så badade fötterna i vatten och jag kunde känna hur det rann efter rygg och mage ;P.

Ja ja, det gick iaf och tillslut så var tävlingsdagen över och jag åkte hem och bara satt framför TV:n ;P.

Söndag: Ponny

Klasserna var:
samma som häst.

Söndagen var det MYCKET bättre väder och solen lyste till och med :D, jag stod på banan då också och jag kunde dessutom fota.
I LD:n så fotade jag bara dom som tävlade för DKRS men i alla andra klasser så fotade jag och Elin Rott ALLA ryttare :D. Eftersom första priset var ett A4 foto, jag har alla bilderna på min dator så är det någon som vill ha så kan de höra av sig till mig :).

Bilder från LA:n







Hela helgen:

Jag vill bara hälsa ett STORT GRATTIS till alla duktiga DKRS:are som tävlade i helgen, ni var super duktiga :)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Har du några bilder på mig och min ponny (angelika svensk och anoda) så får du jätte gärna skicka dem till [email protected] :) tackkkkk. :) det är en svart ponny med blå huva och blått schbrak och jag har svart klädsel ;D

2010-06-14 @ 15:58:03
Postat av: Anonym

glömde säga att jag hoppade Lbn med d-ponny ;)

2010-06-14 @ 15:58:44
Postat av: Sandra Granlund

åhh självklart :)

2010-06-14 @ 22:44:46
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejsan!

Synd att du inte fick några bilder från lördagen.. men jag förstår dig ;)

Tog inte ut min kamera i de vädret heller!



Däremot tänkte jag höra om du fick några bilder på mig (sara Heed) när jag red ungponny under söndag.

C ponny,,skimmel, Attyror Mr Silvermint i klasserna LC och LB.



Sara

2010-06-17 @ 20:26:33
Postat av: Sandra Granlund

Sara: Hej nej tyvärr så har jag inte fåt någta kort på unghästarna elle dom som startade i avdelning B. :(

2010-06-17 @ 21:20:27
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0