strax ska jag till stallet

Nej nu har jag suttit här framför daton alldeles för länge, nu börjar det nog bli dags att borsta håret och åka till stallet istället ;).

Idag ska jag rida Honny och sen i kväll så ska jag rida Ventus igen :). Kanske det finns plats på utebanan idag, i så fall så vill jag rida Ventus där :), men vi får se. Jag är sugen på att hoppa så kanske det får bli lite skutt också på honom. :D

Honny ska jag rida ut på idag hade jag tänkt tillsammans med Elin som ska rida Tilly och bara ta det lugnt idag :), då passar det ju bra att hänga på för jag vill gärna rida med sällskap första gången jag rider ut på en häst :).
Man vet aldrig och det är alltid bra att vara två när man rider ut och dessutom så är det mycke trevligare också :)<3.

Får se om kameran också år följa med idag, det är inget toppen vader direkt utan grått och mulet men den får kanske följa med i alla fall.

Skriver lite senare om hur det gått att rida alla gulliga små hästar :).

Bild på Hanna och Maya.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken fin blogg du har =D

2010-06-16 @ 10:19:53
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Sandra Granlund

åhh tack detsamma :D

2010-06-16 @ 11:09:51
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Eroooticaaa

Hejhej:) jag har en SEXBLOGG eftersom jag tyckte att det behövdes. Där skriver jag om allt inom sex, kärlek och fantasi. Nu har jag funktioner för läsare också, du kan maila in frågor angående sex&kärlek till mig under kategorin "MAILA MIG" De är anonyma, så märk dom så de inte publiceras.



Sen har jag en till funktion "gästbloggare" där ni kan maila in inlägg som ni vill få publicerade, allas inlägg blir publicerade så småningom om de handlar om sex kärlek och fantasi:)Ni som gör det blir länkade också såklart! :D

2010-06-16 @ 11:30:46
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: sara

kul me hästar :)

2010-06-16 @ 11:38:50
URL: http://sarahsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0