Sommarlov!

Idag var sista dagen före sommarlovet :D, vi städade ur skåpen och lämnade in alla böcker idag på förmiddagen och den efter lunch så skulle hela NV på picknick på en fotbollsplan som finns där i närheten :D.
Vi hade med oss eget ficka och det var verkligen super mysigt, alla var glad och solen lyste.

NV är helt klart den bästa lingen man kan gå, iaf på Broman gymnasiet. Alla är så gulliga och trevliga, världens bästa klasser och världens bästa lärare. Det kan alltså inte bli bättre ;).

Jag tycker så mycket om min klass och alla lärare allihopa :) och även dom i dom andra klasserna. så underbara människor helt enkelt :).

Vid kl. 16 så gick jag och typ halva min klass iväg till Frasses och åt sen så sa vi hej då och jag åkte med Camilla och Hanna (stallet folk) och köpte lite priser till helgens tävlingar :D.

Bilder:

Marina <3

Några i klassen :) <3

Ludde och Etel :D <3

 NV 08 :)

Ludde, Marie, Ebba och Etel :) <3

 Alvina i NV09b :)

Marina :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0