Skoning

Idag så ska jag rida Honny och Windy tror jag, Windy är just nu på uteritt men senare i kväll så kanske det blir lite ridning på henne :).
Honny ska jag rida om en liten stund hade jag tänkt, hon har fåt sin ena sko fast satt för ett par timmar sen och han skötte sig super bra :D , hovslagaren gav mig och Honny MVG jag vet inte om hon kanske har trampat runt och vari allmänt "öchig" förut kanske. Jag vet inte men iaf idag så stod hon still och verkade tycka att det var helt okej :) <3.

Stallet har ju något bättre gångar att stå uppbunden på också än vad Madde har eller alltså det är lite svårare att vända sig och så här på stallet och det gör nog ganska mycket. Men de t är ju kul att höra att hon sköter sig :), det vore inte bra om det hade blivit värre :S

Så puss på Honny :) <3


Kommentarer
Postat av: Madde

Toppen Sandra och Honny! :-) <3

2010-06-18 @ 18:11:55
Postat av: Sandra Granlund

:D

2010-06-19 @ 11:07:54
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0