Överraskningen!

Ja idag åkte jag ju ner tidigt till stallet för att stå beredd att ta emot ännu en ungponny som jag ska rida ett tag :D, det går redan mycke rycken men jag vet inte om det är riktigt sant, men iaf så sägs det att hon är sold redan fast dom som ska ha henne ska inte köpa henne förens i Augusti ?!? jaja jag ska iaf rida hästen eller ponny som hon faktiskt är och jag lyssnar på ägaren det brukar vara det bästa om man vill veta säkert ;). Så, så länge jag inte hör något annat så får det bli så.

Om ponnyn:

Hon kallas för Melody iaf av mig och det vore nog minst förvirrande om alla kallade henne för samma sak ;), eftersom jag är blond så har jag svårt att hålla reda på allt ;P (nej jag skojade bara) men det fattar ni hoppas jag xD.
Hennes riktiga namn var något långt och säkert jätte fint men ett som ingen skulle komma ihåg iaf ;P.

Hon är 4 år gammal och sto som ni märker eftersom att jag skrivet hon ;)

Hon är just nu iaf C-ponny

Hon är korsning emellan Haflinger och Welsh och hon är verkligen super söt :).

Jag provade att rida henne idag och jag kan säga att jag vet vad jag kommer göra under sommarlovet ;) hon var iaf väldigt trevlig och får det gå ett par dagar så blir det nog iaf lite mindre "ösch" på gången och själva ridningen så är det bara att ha tålamod, unghästar har alltid något färsig som man själv kanske inte alltid uppskattar ;P Men det blir bra det me :D <3

Bilder på Melody








Kommentarer
Postat av: Tina Andersson

Hej Sandra, fina bilder. Kul att du gillar Melody. Hon är inte såld och jag lovar säga till dig innan hon sätts ut på annons. Maila gärna bilder när du tar, till mig också. Kul att se. Maila gärna om du vill veta mer eller ngt annat. Hon är hoppad små hinder med ryttare förut. Kram från Tina

2010-06-30 @ 16:05:31
Postat av: Sandra Granlund

Hej åhh det ska jag göra, vi hörs nog nå mer på mail eller något kram Sandra

2010-06-30 @ 17:55:37
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0