Midsommar

Idag händer inget spännande och jag vet inte ens om vi i min familj kommer att fira midsommar, kanske att dom andra åker till Åbo för att dansa lite men mer än så blir det nog inte. Jag har helt klart det torraste familjen någonsin, men jag klagar inte jag tycker det är ganska skönt för då kräver dom inte att jag ska vara hemma och finklädd och allt utan jag kan göra vad jag känner för ;).

Så troligen blir det stallet idag om inte familjen chockar, men det har inte hänt på dom senaste typ 3-4 åren xD jaja kanske att jag ska äta mat idag iaf för det har jag varit dålig på denhär veckan så då ska jag nog vara hemma.

Om det mot förmodan skulle hända något så skriver jag nog om det här men annars så blir det nog ganska dött här ;).


Bild på en av Delsbo Kör- och Ridsällskaps ridskolehästar

Detta inlägg är föresten det 200:ade inlägget här på bloggen ;P


Kommentarer
Postat av: Tove O

Skulle inte tro att din familj är värst, det är absolut min! Desutom ät det jävla dött i den hära byn, så jag kommer inte ha mycket att göra heller :P

2010-06-25 @ 12:43:20
URL: http://lillatoove.blogg.se/
Postat av: Sandra Granlund

det låter bra då är vi iaf två ;) men nu ska jag strax till stallet så det blir kul iaf :D

2010-06-25 @ 12:53:56
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0