Lagträning

Idag fick vi sluta tidigt från skolan :D, så jag han hem till lagrtäningen som skulle vara kl.16, om jag inte hade fåt sluta tidigt skulle jag inte ha kommit hem förens runt kl.17.
Men nu han jag iaf, kom hem vid 14.00 och åkte till stallet :).

Jag red förstås Evita och det kändes faktiskt riktigt bra tycker jag :D, självklart så hade vi ju lite små missar men det gick riktigt bra mestadels av lektionen.<3

Dom andra som red var:
Elin Rooth- Sweet Tilly
Hanna Glantz- Rasmus (Emm hade gått ett hårt dressyr pass redan)
Sara Bergström- Rebell

Stackar Hanna gick i kull med Rasmus efter ett hinder, dom kom in på första hindret hoppade andra hindret fick ett bra stort språng landade tog ett galoppsprång och sen så bara försvann Rasmus. Jag vet inte vad som hände men han bara rallade, det gick inte fort och han snubblade inte så jag vet inte :/. Men han är tjock och ridbanan ganska tungriden på, och eftersom dom fick ett stort språng så kanske han inte riktigt kom upp och sen så ramlade.
Så kan det ha varit men jag vet inte, iaf så slog båda i baken rasmus rakt på sidan och Hanna också på sidan men med typ huvud nacke som fick en rätt rejäl smäll. :(
Hon hoppade upp och hoppade igen men hade lite ont men inte så farligt, Rasmus klarade sig bra så det var ju tur de. Men efter lektionen så hade Hanna mycke med ont och kände sig yr, hon hade ont i huvudet och nacken :( hoppas iaf att du inte får mer on för då måste du in och kolla upp det tycker jag.<3

Iaf så efter lektionen så spelade vi lite kort, jag, Vickan, Elin och Hanna. Sen så kom Camilla också och vi gick upp till hölogen och målade och fixade lite hinder :D.

På lördag så åker vi alltså till Rengsjö och tävlar, jag och Hanna ska bara starta lagklassen men Elin startar en LD som förklass.
Sara vet jag inte om hon ska dit, hon kommer iaf inte att starta i laget utan i så fall startar hon individuellt bara för få in flytet och vanan :) <3.
Sen tror jag inte att det är fler DKRS:are som ska dit och tävla på ponny, Maja Wilkens skulle ha varit med och startat i laget men hennes häst Tiffy är tyvärr halt :( (krya på dig Tiffy)<3, troligen har hon blivit sömstucken.

Jaja vi blir iaf 3 i laget i sista omgången nu, vi får göra vårat bästa och se det som träning bara :D.

Bilder från idag:
Foto: Viktoria Mickelssom med min kamera.

Hanna och Rasmus





Det var efter det här språnget dom gick ikull :(




Elin och Tilly


Sara och Rebell


Jag och Evita


Kommentarer
Postat av: Elin

Elina och Fabbe ska också dit :))))

2010-06-03 @ 22:38:40
Postat av: Sandra Granlund

åhh ska dom :DD

2010-06-03 @ 22:46:41
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0