kort om dagen

Idag var jag ner till stallet runt klockan 11 och först så släppte vi ihop Honny och Tilly där det ska stå tillsammans nästa månad, allt gick jätte bra och dom var inte ens intresserad av varandra. Dom fick stå tillsammans där och beta i någon timme och sen så flyttade vi tillbaks dom till sina riktiga hagar.

När vi hade släppt ihop Tilly och Honny tillsammans och gått tillbaka till stallet så gjorde jag inordning Melody och red henne en stund på banan.
Efter de så fodrade vi alla hästar som skulle ha mat och sen så lagade vi (stalltjänste + jag) Tillys och Gulles hage som var totalt massakrerad, Undertråden var av på två ställen och den slakade hela vägen från kullen och ner till handtaget som dom också lyckats göra sönder, och en stolpe har dom lyckats häva av.

Några av stallets hästar har fått flytta till hagen bredvid Tilly och Gulle och jag tror att dom har hälsat lite på varandra, kanske även försökt skaka hand eller något ;).


Bild på mig och Oscar för typ 2 år sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0