Jonas tog kameran

Idag så hade jag tänkt att Honny skulle få vila, kanske att jag går lite med henne i grimma bra men bara för att hon ska känna att kan följa mig och lita på mig.

Jag, Hanna och Elin hade tänkt knäppa massa fina kort idag men Jonas har tagit kameran för att han skulle knäppa kort på någon liten unge, så jag vet inte hur det blir med de men Elin har ju en kamera så jag kanske knäpper kort med den i stället.

Men innan vi knäpper kort så ska iaf jag och Elin (vet inte om Hanna också ska) rida dressyr på banan, jag ska rida Windy och Elin Tilly och om Hanna kommer så rider hon nog sin ung ponny Maya.
Sen så får vi se om det blir nå massa kort knäppning någonstans, vädret är det iaf inget fel på så det kanske blir en massa kort, vem vet ;).

Nu ska jag till stallet igen och där blir jag nog kvar hela dagen skulle jag tro, jag har redan varit ner en gång idag för jag hade glömt kameran där och Jons ville h den så jag åkte ner hämtade kameran och datamusen som jag glömt sen tävlingarna i helgen och så gick jag hem. Men nu ska jag dit igen fast först ska jag gå till affären och köpa nudlar eller något att äta till lunch där nere. Hittills så har jag bara ätit toast som lunch och middag och det blir man inte mätt på.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0