Honny

Red ut igår igen på Honny, fast vi red lite längre nu igår :), det var jag och Elin och våra underbara hästar. Det blev en mysig kvällsritt till en strand lite längre bort än den vi red till igår, det hade verkligen varit en helt perfekt tid att rida ut på OM inte alla fruktansvärda mygg skulle ha varit efter oss *morrrr*.

Elin och Tilly fick gå först och jag kan säga att även om Tilly inte alltid är en racer ponny så ser det faktiskt ut som att hon skulle vara de när Honny är med ;P, Honny har inte riktigt fattat meningen med att komma någonstans eller att vara på väg hela tiden, nej varför stressa tycker hon ;) <3 Men vi jobbar på det och Misty (som jag red förut) var faktiskt ganska lik henne till en början, så snart så ska vi nog komma ikapp Elin och Tilly ska ni se ;D.

När vi kom till stranden så såg Elin 3 små fågelungar och ovanför dom flög Måsarna :S det var deras ungar kom vi ganska snabbt fram till och vi kom ungefär lika fort fram till att det var nog bäst att ta sig där i från snabbast möjligt xD. Jäkla måsar att vara närgångna asså.

Vi red hemåt igen på en massa skogsstigar, eftersom jag och Elin tycker om att utforska nya stigar ;), och jag och Honny red faktiskt fört ett par gånger och det gick super bra :)<3.



Bild på världens bästa Misty, mamma och min kusin som är lika gammal som Misty :,) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0