Godnatt

Nu ska jag nog ta och lägga mig, har börjat få jätte ont i nacke och nederdelen av ryggen :/ det är alltid värst någon/ några dagar efter men det är jobbigt.
Jag är stel i nacken och det gör ont så fort jag vrider eller rör på huvudet det går typ ner till skulderbladet, sen så,så fort jag hostar, skrattar eller spänner mig på något vis så bara hugger det i ryggen *suck*.
Det ända positiva med att jag har ont i ryggen är att jag har i vanliga fall väldigt lätt att svanka men det kan jag säga att jag inte kan göra nu för det gör alldeles för ont ;P, så det låter jag bli med (Y).

Hoppas på en mer smärtfri dag imorgon och så ska jag ner till stallet och kolla på läger avslutningen :) så som det känns just nu så blir det ingen ridning imorgon heller men på fredag blir det nog en mindre ansträngande tur iaf :D
för då borde jag vara mycket bättre om jag tar det lite lugnt imorgon :).

Bild på Melody :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0