Dagen

Nu har jag just klivit upp och gått in (jag bor i en liten stuga på gården med bara ett rum), och nu har jag parkerat mig framför dator ;). Idag så skulle jag ha varit barnvakt fram till lunch och sen så skulle kanske jag och Elin åka till Sundsvall en stund för att Elin behöver köpa lite häst saker (tror det var magplatta och Novabett) som vanligt så kommer vi väl hitta en massa saker till men så blir det jämt ;P.

Men Elin hör av sig om det blir någon resa till Sundsvall för om dom inte har sakerna som Elin vill ha (hon ska ringa och fråga) så blir det inte.
Barn vakt visade det sig att jag inte behövde vara för deras farmor (vi har inte samma) skulle fixa lunch och allt till dom och troligen har hon även lockat med godis xD, farmödrar gör jämt sånt men det är helt okej för mig för nu kan jag komma ner till stallet mycke tidigare :D.

Ikväll så ska jag rida lektion för Marit i dropp-in ridning, det blir spännande och jag har ingen säkerhetsväst och inga ridstövlar. Eller jag har ju fast dom har ju så passande känt för att gå sönder *morrrrrr*. Jag skulle gärna vilja ha iaf en hel väst om jag ska rida Ventus och vi ska hoppa men för dom som gillar lite mer spänning så stå och kolla på lektionen i kväll ;P.

HAHA nej det går nog bra ska ni se jag skriver här senare om hur det gick ;P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0