Badritt

Igår så red jag och Elin ut på kvällen, jag på Honny och Elin på Tilly vi red på bad tur för vi orkade inget annat så, så fick det bil ;).
Vi fick ett helt gäng med på släp också :D det var Olivia, Louise och hennes pappa (dom som över på stallet för att dom idag ska vara med på lägret) sen så var det Hanna, Denis och Vickan. Jag tror att det var alla iaf, det var många hur som helst.

När vi kom till vattnet så blåste det iskallt och det gick vita gäss på vattnet och det såg verkligen inte varmt och skönt ut kan jag säga ;P, men i kom vi och vi lyckades också med att få årets första dopp ;P.

Jag orkar inte skriva så mycke om det men här kommer lite bilder :).




Bilder på Eiln och Tilly :)
Foto: Hanna Glantz :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0