Till SALU!

           

Petra!

En av Delsbo Kör-och ridsälskaps ponnyer. <3<3<3

Petra är även till salu nu :,(

Petra

Korsningssto som arbetat längst på ridskolan bland de nuvarande hästarna. Otroligt snäll och omtyckt av såväl nybörjare som vana ryttare. Tävlats främst i hoppning.

Svensk ridponny.

Utbildad LB dressyr & LB hoppning

Mankhöjd: 139,7 cm, C-ponny.

Petra för mig

Petra är en ponny som jag alltid tyckt mycke om, när jag var mindre ville jag hoppa och det skulle gärna gå lite fort ;P. Eftersom Petra älskar att hoppa så var det hon jag ville rida på lektionerna, vi började att tävla på klubbtävlingar och snart vardet vi som tog dom Blå-Gula rosseterna, båda två älskade att hoppa och det skulle va snabba svängar tyckte vi båda så det kunde inte ha varit bättre.
Vi har även tävlat lite i dressyr men jag har inte vrit lika intereserad av de så det har mäst blivit hoppning :P.

Petra äldskar barn och att man håller på med henne, hon tycker även och långa turer ut i skog och mark så väl som ta ett sommarbad i sjön.

Petra är en helt underbar ponny som äldskar sitt jobb på ridskolan men som nu är värd att få bli en privat häst :).

Intesse Mailas till [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0