Natt på stallet





Blev en hel natt på stallet igår kan man säga ;) (Y). Gick ner till stallet runt kl. 18.30, när nere väntade redan Elin uppe i cafeterian, jag hade med mig min kamera och GÄTTE blixten (som jag aldrig använt). Emma bad mig knäppa några kort på de nya klubbjackorna så Elin fick vara modell tillsammans med ridskoleponnyn Oscar J <3.

Var ass kallt ute och jag förstod mig inte på blixten så korten blev inte så finna men vi får göra ett nytt försök idag :D.

Rebecka kom också ner till stallet och när lektionerna var slut så red vi våra hästar och hoppade lite (Y) haha + att vi han med två av ramlingar xD men men  ingen skagad och de som inte dödar härdar eller? ;)

Det var iaf en toppen kväll i går och vi kom inte hem förens runt 1 på natten ;P

// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0