Lite för kallt idag!

Idag när jag vaknade och kollade på termometern så stog det -24,7 grader :S.
Det är lite för kalt för att jag ska känna att jag vill gå ut, runt kl: 10.30 bestämde jag mig iaf. för att jag skulle gå ner till stallet.
Nere på stallet så väntade jag tills Hanna kom och sedan åker jag med Personalen + Hanna med till 11:an för att äta lunch.
när vi kom tillbaka till stallet så skulle jag och Hanna rida :) Jag red Misty och Hanna red den nya hästen Emm (Emmeli), Hanna red sedan Champagne medans jag fixade Misty. Efter de så red Jag Ärtan och Hanna Loppan. :) <3
Rebecka kom ner och red Lina också men då hade vi ridit färdigt och var på väg hem :/.

De är lite kort vad som hänt idag iaf.

// Sandra Granlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0