Sadlar stulna!!!!

Idag när jag kom ner till stallet för att rida så märker vi att Linas och Ems sadlar är totalt borta :O Marit säger att dörren var öppen i morse men det var inget personalen lagt ärke till, alltså att sadlarna var borta.
Vi kollar hur mycket som är borta och det visar sig vara bara sadlar borta, Lina och Ems sadlar hard de tagit och Ritas syntetsadel och även alla Wästensadlar :O. De har alltså lyckats ta 6 sadlar allt som allt och en av dom är en privathäst ägares sadel.

Jag fattar inte hur man kan göra något liknande det är inga miljoner det handlar om men att ta sadlar från en ridskola? jag blir sååå arg när jag tänker på att någon har samvete att gå in i stallet och bara ta saker, jag fattar bara inte hur man tänker när man kommer på idéen, jag fattar bara inte.
Tycker det är skit tråkit och vad blir det nästa gång? tar man en av hästarna då eller? DKRS är en liten klubb i en liten jaävla byhåla som har ca 300 medlämar i klubben. Alla käner iprincip alla och som på de flästa andra klubbar så är ekonomin redan ganska dålig.

Alltså jag fattar bara inte hur man kan komma på tanken :O idiioter säger jag bara!!

Allt är iaf POLISANMÄLT så även mo vi kanske inte får sadlarna och får reda på vem som gjort det så kanske iaf den inte gör om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0