Ryttarlicens

Idag när jag kom hem från skolan, kom hem och var på skit dåligt humör. Hade ont i huvudet och nacken och kunde inte somna på bussen, jäkla skit asså!!!
Första jag hör när jag öppnar dörren är min lillebror som roppar att jag är dum i huvudet och i nästa sekund får jag en fotboll  i huvudet *morr*. Kan säga att jag inte blev på bättre humör då...

Gick och la mig först i soffan men där låg mamma och trängdes också så de fick bli fåtöljen hopvikt så att jag fick fötterna över huvudet och en filt över så att jag skulle slippa se mina monster till småsyskon som höll på att putta på varandra och den minsta av vom grät så fort man kollade på honom *suck*

nå ja vid matten så såg jag iaf att det kommit ett brev till mig från Sv.ridsportsförbund, och i brevet låg min ryttarlicens (Y). iaf ett + och sen kom jag ju på att jag skulle ner till stallet och rida så resten av dagen var väl iaf inte så tokig men ja trodde allvarligt att jagskulle avlida där ett tag ;p 

   (ungefär så munnter kände lag mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0