Jobbig ridlektion vill jag lova

Idag på lektionen red jag Misty, vi skulle rida dressyr fast inte någon vanlig dressyr kan jag säga.

Vi skulle nämligen rida med jockey läder och stå upp hela lektionen. De vill jag lova att jag kommer då ALDRIG att bli jockey, för fy sjutton vad jobbigt det var. men det kändes att det var behövligt och detta är nog något jag ska träna på fast kanske inte en hel timme :S.
Övningen var grymt jobbig och till er som tror att det bara är att åka häst kan jag bara säga, släng er i väggen för detta var de minsta åka av jag varitmed om! ;P Tror ni mig inge så kan jag LÅVA att ni ALLDRIG någonsin "ridit" utan faktiskt ÅKT häst.
Kan iaf starkt rekommendera övningen och jag hoppas att jag lyckas klara mig från träningsverk i morgon.



Svart sträck = Bom

Blå fyrkant = Kon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0