Islandshäst eller inte?

Idag red jag och Elin i ridhuset, rid huset vara ledigt en halvtimme så vi passade på att rida där innan lektionerna började så att vi iaf slapp rida ut idag också, det är så kalt att jag tycker att hälften vore fullt tillräckligt!

Det var skönt att rida i ridhuset för en gångs skull, jag red Misty idag och de gick väl helt okey iaf, men hon tycker det är konstigt när jag ska sitta i hennes trav så hon spänner sig och stegen blir höga och benen går som trumpinnar. Jag trodde ett tag att hon var en Islandshäst där ett tag men det blev iaf bättre efter ett tag J.

I hälgen blir det Uffe träning på Söndag, det är ett bubbel pass och första passet för mig är kl: 08.00 *tragiskt* jag som tänkte satsa på sov morgon i helgen *suck*, men, men sånt är livet, det är bara att leva men ;P.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0