Fredag på stallet

Ja happ då var man hemma från stallet igen då, Jag och Elin hade tänkt rida ty direkt efter lektionerna men se de kunde vi inte för då var det bockat. Rebecka kom iaf medans vi satt i cafeterian och hon ville också gärna rida med oss.

När ridhuset äntligen var ledigt var kl runt 9, och då höll jag mig på backen bara medans Elin och Rebecka red.

Efter en stund frågade Elin och jag inte iaf ville rida lite på Tilly, jag red henne en liten stund och det kändes väldigt bra faktiskt (Y) hon är super trevlig att rida och hon har sådan personlighet :P.

När jag ridit Tilly så fick jag även hoppa upp och rida på Filip han var super känslig att rida (de trodde jag inte, iaf inte så känslig) men de gick väl så där iaf.

Misty fick stå idag eftersom hon redan gått ganska hårt ett par dagar nu och på söndag så ska vi gå ett dubbel pass för Uffe, får se hur de går :S men men.

Fick även veta att i slutet av Mars så ska ponny skrutt mätas också :D så sen är det bara att sätta igång att leta lagom små, lätta och lagom långt bort tävlingar :D det gillas skarpt känner jag. Vi kan inte förstå hur sugen jag är på att börja tävla igen.

// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0