17 år

Jasså då har det gått ytterligare ett år i mitt lilla liv.
Känner mig inte så mycke större och än för typ 4 år sedan men men.

Jag hoppas iaf att jag slipper firas på sjukhuset iår så som förra året för i år TÄNKER jag ära tårta på min födelsedag, sådesså!! ;)


Jaa alltså 17 år den 19/2 ;P.


Förra året:

Asså kan det bli bättre födelsedag *irronisk* Kl. 10 ska jag till Sjukhuset för att röngka min nacke och kl.14.00 ska jag till ortoperden *suck* det blir alltså en hel dag på sjukhuset ;P
Men det värsta är att alla Ortoperd patienter måste vara fastande (får inte äta ) så jag får inte äta på förens jag kommer hem :P
De får jag i pressent ;P TACK sjukhuset.


Jag har också haft en hel dag på sjukhuset :P inte såå  roligt men de är sånt som händer ;D jag fick äta iallafall :D de var ett STORT + :)

Kl,10 på morgonen hade jag rönken tid, efter rönken, typ kl 12, så åkte jag och mamma och åt lunch på Radjos *mummms* :) 

åkte tillbaka till sjukhuset.

Kl 14, hade vi fått tid till Ortopedmottagningen men dom var försenade så kl, 15 fick jag träffa en läkare ( de är sjukhus i ett nötskal ;P) Läkaren sa att dom "kanske" hittat vad som är fel ( ganska skönt) dom tror att det är en förskjutning på två nackkotor ( inte bra)

NU! Dom har nu skickat röngkenbilderna till Uppsalasjukhus för att dom ska få bedöma läget, och i morgon vill dom att jag sak komma in igen på rönken och sen får vi se.


FORSÄTNING FÖLJER
.... xD ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0