Faleida!

Efter ridturen på Athena så knäppte jag lite kort och sen så longerade jag även Madde lite, hon har en treåring som hon håller på att rida in.
Först så logerade Madde henne så att hon fick röra lite på sig innan hon hoppade upp och satt på henne och medans knäppte jag lite kort, sen så hoppade Madde upp och Faleida (som hästen heter) skötte sig verkligen super bra, hon bara stod där så lugnt och stilla :).

Sen så gick jag bre vid medans hon skrittade och höll i longerlinan, de gick också toppen bra och sen på slutet när jag stod och "longerade" (Madde red runt mig och skätte hästen medans Faleida trodde att jag longerade henne) så iaf provade hon att trava lite på henne och det gick också suveränt bra :).

Det var verkligen en riktig liten pärla :)













Visst är hon fin :D

Kommentarer
Postat av: Madde

TACK för hjälpen idag! <3 PÄRLA!

2010-12-31 @ 22:22:51
Postat av: Sandra

åhh det var så lite tack själv :D <3

2010-12-31 @ 23:03:31
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0