Fotat lite idag!

Idag har jag varit med Hanna på förmiddagen :D <3, solen har lyst och snön har gnistrat och det har tyvärr också varit svinkallt. Knäppte iaf lite kort även om det kunde ha blivit flera men det var så kallt så det fick räcka med de bilder som blev :).

Först knäppte vi kort på Maya





Söt ponnyn skötte sig toppen bra :) Jag kommer ihåg en av de första gångerna vi skulle knäppa "fina" kort på Maya, det var väl typ hösten för två år sen. Då kan jag säga att det var tur att Hanna hade träns på henne, men så var hon också ung och dum (inte dum på riktigt men jag som man brukar säga).



Haha jaa typ så såg det ut då ;P 

Sen så knäppte vi även kort på Tequila för en gångs skull :')






Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh, vad söta hästar! Speciellt på bilden längst ned :)

2010-12-12 @ 19:18:50
URL: http://jaagmaalin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa dom är fina :D

2010-12-12 @ 19:23:01
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0