Julkalender, 9 December


Idag skulle jag vilja tipsa om en toppen julklapp, ett foto! :D

Crimson är toppen bra om man vill ge bort ett foto.

1: Här väljer du vad du vill beställa, tex om du vill ha vanliga foton eller beställa en kalender med dina egna bilder i. För att komma dit trycker du HÄR

2: Om du vill beställa helt vanliga kort tryck HÄR, ett vanligt normal litet kors (10-15 cm) kostar 1,75. Bilderna kommer inom två dygn.

3: Något som iaf jag väldigt gärna vill ha, är mitt favorit foto tryckt på duk att hänga upp på väggen. Dessa tygtrycks tavlor kan man också välja storlek på och beroende på hur stor men vill ha så kostar det olika mycket, minsta måttet är 30x20 och kostar ca 255:-
För att komma bit tycker du HÄR

4: Kanske vill du ge bort en kalender, har har man mycket att välja på, hur den ska se ut väljer du i princip helt själv, jag har bara valt en av alla alternativ som jag tyckte om.
För att komma dit trycker du HÄR



Jag har själv beställt massa kort har ifrån flera gånger och dom är verkligen toppen, har beställt allt ifrån små vanliga kort, förstoringar upp till (60x40 cm) och affisch. Då man tryckt beställ så har de en skrivare som skriver ut (eller gör) bilderna så att allt är klart tills på morgonen så att det bara är att paketera och skickas då dagen efter, en gång fick jag vänta 4 dagar och då var det tydligen något som gått fel på posten.
Dom är toppen!

Kommentarer
Postat av: Rita

Du som är så himla duktig att fota snygga bilder måste ju ha hur lätt som helst att göra en kalender med as-snygga bilder för att ge bort :) Man blir lite smått avundsjuk!

2010-12-10 @ 08:24:51
URL: http://hesteverden.blogspot.com
Postat av: sandra

åhh tack :D

2010-12-10 @ 10:01:04
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0