Hoppträningen igår

Igår red jag Athena på hoppträningen, hon var verkligen super duktig måste jag säga, över alla förväntningar :D<3. Jag har bara ridit henne en gång innan och då var det första gången hon var inne i DKRS-ridhus och då tyckte hon att sargkanterna och läktaren var väldigt läskiga så vi var mest inne på mitten och gick.
Igår iaf så tyckte hon inte alls att de var särskilt mycket att titta på och hon jobbade på i övningarna väldigt bra och hela tiden positivt inställd till allt :).

Jag och Athena första gången

Hon är bara 4år och har inte hoppat så mycke innan så vi hoppade bara lite små hinder och tog det lugnt, hon var verkligen super trevlig. Vi kom Nära på ett hinder och jag hängde inte med alls och hamnade då på typ sidan, jag kände att jag inte tänkte ramla av och kämpade mig upp igen och lyckades faktiskt ;P.
Så kan det gå när jag er för seg och inte hänger med, stackars lilla ponny vad ska hon ha trott om mig? ;)
Vi hoppade igen och då var jag med bättre iaf.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ni gjorde det superbra båda två och du rider med en fantastisk känsla och är en stor talang i sadeln! <3

2010-12-05 @ 18:41:30
Postat av: Sandra

åhh tack snälla du :)

2010-12-05 @ 19:02:19
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0