Långa dagar!

Åhh va tråkigt med långa skoldagar!
Idag slutade vi vid 16.00 och min buss går kvart över 4:a och sen så tar det 45 min för den att ta sig till Delsbo :O (tar 20 min med bil) så jag var hemma vid klockan 17 och då hade resten i min kära familj ätit upp all mat så jag fick ställa mig och laga egen mat *morrrrr*
Klockan var halv sex innan jag var klar och hade ätit, sen så hade jag massa matte att plugga + fysik = inget stall och ridning idag :,(.
Var på så dåligt humör att för de att jag gick och köpte godis och så satte jag mig i mitt rum och så gjorde jag färdigt matten iaf, sen så har jag kollat på fångarna på fortet :).
Nu hade jag väl tänkt gå in till mig och plugga lite fysik innan jag somnar och justja, jag ska packa idrottskläder till imorgon också :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0