Glömde mobilen!

Ja då var det dax att böra blogga här ;).
Idag har det varit en lång dag i skolan men den har varit bra :), när jag kom hem stod maten på bordet och dom andra hade nys ätit, det var pasta och någon super god grädd och kasslersås. Min absoluta favorit rätt är PASTA! ;)
När jag ätit så gick jag ut till mig och bytte om till ridkläder och gick ner till stallet för att kanske rida någon av hästarna där nere men när jag kom ner så upptäckte jag att jag glömt min mobil hemma och kunde inte ringa och fråga vilken jag skull/kunde rida så jag tog cykeln hem.
Det kändes verkligen tomt idag när jag kom ner till stallet och visste att jag inte skulle träffa någon Elin där, så Hanna SNÄLLA kan vi inte hitta på något tillsammans någon dag? Jag vill inte ruttna bort här hemma bara! <3

Kommentarer
Postat av: isabelle

var rider du?

2010-09-05 @ 20:30:47
Postat av: Sandra

Jag rider för och på DKRS :)

2010-09-05 @ 20:36:38
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0