Privatlektion för Marit på Misty

Har just ridit privatlektion för Marit tillsammans med Madde och Hilma, alla på skimlar och alla hästar ägd av madde ;P, skimlar är fiiina ;)<3.

Red markarbete med mycke bommar och Misty var på hugget idag, Hon var lite spänd och jag red inte så bra, jag rider mycke bättre när jag inte tänker och krånglar tilldet för mycke men jag får väl ta och öva på att inte tänka eller nå xD.

Det var ifa en riktigt bra övning för oss och bommar ska vi träna mer på så kommer det också bli super bra men vi får ta en sak igaget bara så att jag inte går för fort fram. Lilla skrutt är ju så duktig så man vill ju så bara mer och mer, och att allt bara ska fungera påen gång och ibland så glömmer man lixom hur ung och outbildad. Men hon är ju världens bästa på alla sätt och världens mysigaste lilla hjärtar :D <3

Ikväll så ska jag knoppa och fixa till in för tävlingen imorgon :) jag ska hoppa Oscar i klass 2 och 3 (20cm och 50cm) och Misty i klass 3 (50cm)

Bana ska vi bygga ikväll också så dagen kommer jag nog ha att göra :).



Jag på Mr Bean i Rengsjö sista omg. i laghoppninge 2008 och vi kom 2:a :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0